Post by inynokotpha on Mar 13, 2022 10:58:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Falcon Squad: Galaxy Attack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Falcon Squad: Galaxy Attack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Falcon Squad: Galaxy Attack 2022 version ▞▞▞
Ze blijven beloningen zoals edelstenen wegnemen om je te dwingen van hen te kopen, alleen maar om je schepen, drones en vleugels te upgraden. Wil je een spel spelen, pak dan je portemonnee want je moet betalen om te spelen. Het is bergafwaarts gegaan sinds ik een paar maanden geleden begon met spelen.
PVP werkt niet goed. Ik kan elke vijand raken zonder dat er iemand van het scherm ontsnapt en niet geraakt wordt en toch op de een of andere manier verliest. U kunt vanaf het begin verliezen voorspellen door te zien wie het eerst laadt. Als de persoon die je speelt zelfs 1 seconde voor jou laadt, tenzij ze een fout maken, is dit een automatisch verlies. Dit moet worden opgelost. Voor de rest een goed spel.
Geweldig spel. Een retro-look en feel. Ze hebben zich geconcentreerd op hoe het spel speelt en niet op hoe mooi het eruit ziet. Er gebeurt genoeg om je geïnteresseerd te houden. 5 sterren van mij.
Is zeker een PAY to PLAY-game geworden 😒. Het verzamelen van goud en diamanten tijdens het spelen is gehalveerd of minder
Ik heb dit spel eigenlijk 5 sterren omdat het een geweldig leuk spel is. Maar... de geldzucht en de volledige afwezigheid van de ontwikkelaars zorgden ervoor dat ik een ster wegnam. Zou er twee hebben weggenomen, maar ik kon er niet twee wissen. Hoe meer punten ik verkrijg, hoe minder edelstenen ik ontvang. Had bijna een half miljoen punten en moest meer dan de helft uitgeven om één vliegtuig te upgraden. Echt jongens!? Hebben jullie niet genoeg geld verdiend om nu wat losser te worden? overwegen te verwijderen.. geen $ meer van mij.
Leuke opdrachten
Super super spel hou er heel veel van
Ben dol op deze app. Houdt mijn reactietijd scherp!
👍😉
Mooie graphics zijn er dol op.
Je gaat vrij snel DOOD!
Het is gewoon een andere manier om u te helpen de dag te beginnen of te eindigen. Ik heb plezier met het spelen van dit spel voor een paar minuten of zelfs een paar uur. Soms maakt het me van streek tijdens het spelen, maar wat ik ook leuk vind om te spelen.....
烹飪大亨 - Cooking Tycoon 休閒 jyyt
Falcon Squad: Galaxy Attack Arkade gvgi
Opwindend en verslavend. Hou dit als kind.
bovenkant
gg goed spelletjes jongens
Vreselijke ap, gaat niet open en als de ap opent krijg ik van reclame en daarna loop de boel vast pfffff Dus verwijder die rotzooi.
🍭 🍭 🍭 jaaaaaaaaaa
Galaxy Force: Alien Shooter آرکید amqm
Dus ik kreeg een advertentie en het was deze game MAAR ik kon helemaal niet uit de advertentie komen
bij elke update nemen ze gratis dingen weg die een speler kan krijgen. op dit punt is het alleen betalend om te spelen !!! waar zijn de rijk worden-advertenties die werden weergegeven na campagneniveaus voor de god verlaten update gisteren?!?!?!? jullie willen gewoon geld .huh ?!?!? hebzuchtige ontwikkelaars van deze game hebben alle gratis dingen in deze game weggenomen !! DOWNLOAD DIT SPEL NIET !! IK HERHAAL DIT SPEL NIET DOWNLOAD!!!!
leuk ouderwets knallen
in de eerste plaats zou deze game leuk zijn geweest als je niet veel geld zou moeten uitgeven om schepen te upgraden. het gratis speelschip brengt je alleen zo ver. ten tweede: het spel was een tijdje in de war en onspeelbaar en er is geen compensatie of verontschuldiging. je typische geldklopperij.
Geweldig spel in het algemeen. Super leuk, met voldoende vooruitgang zonder te betalen. Het PVP-aspect lijkt een beetje uit. lijkt er geen echte manier om te strategiseren voor een overwinning. schiet gewoon wat je kunt en hoop dat de andere man er een mist, denk ik. soms lijkt het alsof ze extra punten krijgen, ook al heb ik het gevoel dat ik geen vijanden heb gemist. Misschien de score verhogen die is behaald omdat hij hoger op het scherm staat. waardoor je daadwerkelijk voor een voorsprong kunt vechten. meer risico, meer beloning, zoiets.
Ik en mijn kleine broer spelen dit spel elke dag en het is zo moeilijk en goed dat we de stroom bij mij thuis aankunnen.
Heerlijk spel
De spel is veel veranderd Ik vind het niet meer leuk ik speelde meer dan een jaar
Was een leuk spel om mee te beginnen. Jammer dat het zo'n geldklopperij is. Kan alleen zo ver komen, dan wordt het onmogelijk en wil je echt geld voor scheepsupgrades. Verspil uw geld niet!
Dit spel kost te veel geld om te spelen met de aankoop van een edelsteen. We zijn gewoon arme kinderen en geen miljonairs. Maak dit spel alsjeblieft goedkoper om te spelen. Ook is de game na de update nu offline. Kan ruimtevaartuigen, drones niet wijzigen of andere wijzigingen aanbrengen omdat het offline is. Er zitten nog veel bugs in dit spel. Verbeter dit alstublieft en verlaag de prijs van edelstenen om te zeggen 10.000 edelstenen voor $ 1 in plaats van 10 edelstenen voor $ 10.000. Ik ga dit spel binnenkort verwijderen als er geen verbetering is.
"Er is een serververbinding vereist om deze actie uit te voeren" wat moet ik doen?
Hoera! Zo leuk, mijt koopt zelfs som spullen!
Ik ben al mijn vliegtuigen, drones, vleugels en andere aankopen kwijtgeraakt nadat mijn telefoon opnieuw was geflitst. Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen maar geen antwoord gekregen.
het is echt leuk, maar geld is te moeilijk om te krijgen en er is te weinig maatwerk qua wapens
Eenvoudig en goed om de tijd te doden
Leuk spel niet te veel reclame
Leuk spel. Makkelijk te spelen
Het is heel spannend, de tijd gaat voorbij, je hoeft je nergens zorgen over te maken. Als je speelt, zul je geen ruimte hebben om je zorgen te maken
Video's worden niet gereset met de melding 23 uur na het bekijken van een paar en het spel loopt vast nadat je een doorgaan hebt gebruikt en je wordt gedood irritante bekeken advertentie om door te gaan game-advertentie gespeeld tijdens het spel spel was aan het spelen maar had een eindscherm dat werd weergegeven waar je video's voor munten bekijkt video gespeeld over mijn back-up schip en pads spelen de laatste paar dagen een zwart flikkerend scherm en zegt dan app niet beschikbaar en gaat terug naar zwart flikkerend scherm het is bijna alsof er een virus in het spel zit
Goed, behalve dat je moet betalen om een level omhoog te gaan in plaats van het gewoon te verdienen door het spel te spelen, verpest je de ervaring en het spel is zo glitchy
Coolste spel ooit
Leuk spel. Het is vriendelijker om te spelen dan veel van de andere shooters en heel weinig advertenties. De bazen zijn cool en uitdagend, zelfs in de beginfase van het spel.
Het is een leuke spelletjes
Falcon Squad: Galaxy Attack Arkádové nnf
Kwam op als een advertentie voor een ander spel en ik dacht dat het oplichterij zou zijn, maar dat is het niet. Leuk spel met minimale denkkracht; gewoon aandacht.
Dit was vroeger mijn favoriete spel, maar nu staat er dat ik niet verbonden ben met de server, dus ik heb blijkbaar een paar honderd dollar verspild. Was stervende om meer uit te geven, maar hoe?? Ik heb NIETS anders gedaan......
Goede game van vroeger
Ik vind dit spel leuk, maar een dwaze update vermindert alle krachten van schepen en andere apparatuur, deze actie is erg onaangenaam om te spelen en er is geen enkel voordeel voor oude spelers die ervoor zorgen dat ze het spel verlaten. kan de ontwikkelaar positieve actie ondernemen.
Ik speel dit spel al 2 jaar elke dag. Het is als een 3e baan.
Als iemand een hoog niveau wil bereiken, moet hij/zij wat items kopen, anders is het bijna onmogelijk om een hoog niveau te krijgen of het zal maanden speeltijd vergen..., in vergelijking met Sky Force, zijn de ontwikkelaars van dit spel erg arm en heeft geld nodig, daarom is er geen kans om het spel af te krijgen. GA NAAR SKYFORCE, JE ZULT VAN DAT SPEL GENIETEN EN KUNT HET SPEL BEINDIGEN.
Absoluut de upgrade-mechanica van de game vernietigd, niet de moeite waard om te spelen, tenzij je van plan bent een eeuw te sparen
Dit is een super coole spel jullie moeten er meer maken
Super jeux, bravo,